جوکها


شـرکـت جـی ال ایـکـس افـتـخـار مـیـکـنـه کـه گـوشـی سـاخـتـه راحـت از جـیـب در مـیـاد دیـگـه نـمـیـدونـه مـا یـه شـلـوار کـردی داریـم تـبـلـت مـیـذاریـم تـوش! اخـیـرا لـپ تـاپـم تـوش تـسـت کـردیـم بـازم مـثـلـه آب خـوردن در مـیـاد!{-18-}



انقدر که موبایلم ساکته

اگر یه موقع یکى زنگ بزنه گوشیم به جاى زنگ خوردن هول میشه سرفه میکنه !



یک دختر دَر فلشش رو گم کرده بود آروم از من پرسید :

ببخشید اگه فلش در نداشته باشه ویروسی می شه؟؟؟!!!!

یعنی از شدت خنده دل و روده برام نمونده بود{-7-}



مردم دنیا زمان رو ۳ حالت می بینن، اما ما ایرانیا ۴ حالت..؛ زمان گذشته، زمان حال، زمان آینده، زمان شاہ {-7-}{-7-}



خداجونم گوجه سبز رو چرا کروی آفریدی؟؟
خو مکعب مستطیلی مربعی می آفریدی نمک روش میموند دیگه:l



تو رقص ایرانی ۲۰درصد حرکاته ۸۰درصد عشوه !



یکی از بهترین مزایای اینترنت در ایران اینه که: (چیه ؟)
میتونین در زمان لود شدن ، برین دسشویی یا حتی حموم برین! // والا به قرآن



ﺁﻗﺎﯾﻮﻥ ﻣﺤﺘﺮﻡ ﺍﻧﻘﺪ ﻧﮕﯿﻦ ﺩﺧﺘﺮﺍ ﺧﻮﺍﺳﺘﮕﺎﺭ ﻧﺪﺍﺭﻥ ﺗﺮﺷﯿﺪﻥ ، ﺧﻮﺏ ﭘﻮﻝ ﻧﺪﺍﺭﯾﻦ ﺯﻥ ﺑﮕﯿﺮﯾﻦ ﭼــــــﺮﺍ ﺑﻬﺎﻧﻪ ﻣﯿــــــﺎﺭﯾــــﻦ ... !!!
مـــــــــــــــن جـــــــــــــــــووووووآآآآآآآآآآاب مـــــــووووووخــــــــــااااامم ... {-110-}{-110-}{-110-}



تلویزیون داره سیرک نشون میده که چهارتا گاو میان از رو طناب میپرن و میرن!
مامانم یه نگاه به تلویزیون میندازه و بعدش یه نگاه به من!
میگه: اینا گاو تربیت کردن ما هنوز تو تربیت تو موندیم…!!!
تو شهرمون هر چی پرورشگاه بود سر زدم دیگه نمیدونم چیکار کنم
{-109-}{-109-}



پسر نوح با بدان بنشست ، بلند شد.
دوباره بنشست ، بلند شد.
هی بنشست ، هی بلند شد تا سری آخر عضله چهارسر رونش گرفت مجبور شد تا تهش بشینه !{-70-}{-61-}{-70-}{-61-}{-70-}{-61-}{-70-}{-61-}



یه حکایت مکزیکی هست که هیچی نمیگه !

فقط موج میزنه :))



اونقد آدما خون خودشون رو کثیف کردن
که مجبور شدم برم گیاهخوار بشم !
(از دفتر خاطرات یک پشه)



طنز{-7-}
فروردين : يا روز ميميرند يا شب.{-74-}
ارديبهشت : نه تنها قادر به پرداخت اجاره خانه خود نمي شوند بلکه از صاحبخانه خود پول دستي هم مي گيرند.{-70-}
خرداد : کارت تلفن تغلبي نصيبشان ميشود.{-78-}
تير : به دليل سوراخ بودن جيبشان ??? تومان از دست ميدهند.{-10-}
مرداد : دچار يک خود درگيري عجيب مي شوند.{-1-}
شهريور : کليد هاي خانه را گم مي کنند.{-61-}
مهر : به يک مسافرت خارجي مي روند البته در خواب.{-8-}
آبان : چک هايشان برگشت مي خورد البته در بيداري.{-24-}{-9-}
آذر : لامپ تصوير تلويزيونشان مي سوزد.{-32-}
دي : در حالي که سوار اتوبوس هستند يکي از هم کلاسيهاي خود را سوار بر ماکسيما مي بينند.{-60-}
بهمن : همه دنيا روز تولدش را فراموش مي کنند.{-28-}{-60-}
اسفند : جوهر خودکارشان بر پيراهنشان پس ميدهد تا بيش تر از هميشه تابلو شوند{-18-}{-18-}



دقتی رو که دخترا موقع روبوسی دارن تا اینکه آرایششون خراب نشه جراح مغز و اعصاب حین عمل نداره !!!
ماچ آبدار که از صدتا فحش براشون بدتره ! {-70-}:* {-70-}:* {-70-}:* {-70-}:* {-70-}:* {-70-}:*



با دختر داییم دعوام شد وحشتناک ...نتونستم حتی بهش یه فش عمه بدم ...!

{-38-}{-60-}
{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}{-33-}{-33-}{-7-}{-7-}{-1-}{-1-} 



یکی از تفریحات سالمم اینه ک وقتی بادوستام میریم کافی شاپ نی ام رو بکنم تو آبمیوه م بعد بگیرمش جلو صورت دوستمو فوت کنم تو نی!!
آآآآآآی حال میده D:-))



اغا نمی دونم فقد من اینجوریم یا شما هم اینجوری هستید تا یه نفر تو یه مغازه رمز کارتشو میگه و اولش سیزده یا هزارسیصد یا 1و3باشه بقیشو گوش میکنم ببینم طرف چند سالشه



فقط تو ایرانه که کارت شارژ رو که مغازه دار 4700 میخره ،
ما میخریم5200 ولی 4900 شارژ میکنه
و بهش میگن 5000 تومنی !!!!///// همینه که هس میخوای بخواه نمیخوایم بایستی بخوای اخه ....



سریع ترین دوربین جهان اختراع شد. این دوربین می تونه از خانم ها در لحظه ای که دهانشون بسته است عکس بگیره!{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}



یه بار هم تو گوگل سرچ کردم : نیمه ی گم شده ی من...

عکس یه بزغاله اومد داشت نوشابه میخورد...

هیچی دیگه این یه سالی هست که نوشابه نمیخورم!!!

گوگول کثافط
اخشال // پیف پیفو



تو+عشق=زندگي...زندگي+تو=آرامش...من-تو=ديوونگي...عشق+ديوونگي=تو...زندگي-تو=مرگ...(تو=بنزين!



خيلي بي معرفتي ! خيلي بد جنسي ! خيلي نامردي ! خيلي بي مرامي ! آخه نا لوطي ! من از روي چي توز بايد بفهمم موتور خريدي؟



سلام عزیزم معروف شدی بهت تبریک میگم شنیدم امسال قراره سال رو به نام تو نامگذاری کنند.

.

.

.

سال گاو مبارک{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}



اینقدرکه براى” خر ” کردن من سعى کردى ، براى خودت وقت میگذاشتى حتما ” آدم ” میشدى !{-7-}



کودک درونم خيلي پررو شده ديروز پیر زن درونمو اسکل کرده بود
.
.
.
.
.
.
امروز خودشو خيس کرده بود|-:
حتما فردام یه چیب میخواد که glxازش به راحتی بیاد بیرون
بايد ادبش کنم



داداشم اومد خونه ، دست کرد تو جیبش دید گوشیش نیست

کیفشو گشت بازم پیدا نکرد

گفت هزارتا صلوات نذر میکنم گوشیم پیدا بشه

خلاصه برگشت تو مسیری که اومده بود ، اخر سر رفت تو مغازه دید اونجاست

برگشت خونه ، گفتم صلواتا رو بفرست !

گفت : نه اگه گم شده بود میفرستادم ! اینو جا گذاشته بودم !



به بعضیا باید گفت :
شما سیرابی گاوم نیستی چه برسه به جیگر ما !!!{-7-}








آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: